Hira-Logo

حمل هوایی کالاهای دیجیتالی، مخابراتی و…

امروزه تکنولوژی در جهان با سرعت بالا در حال پیشرفت و دگرگونی می باشد و این سرعت در بعضی از کالاها روزانه پیش می رود و مهمترین مسئله ای که مشتریان در مورد آن حساسیت دارند زمان تحویل کالا است. 

حمل هوایی بهترین گزینه برای واردات کالاهای دیجیتال به ایران

از آنجا که کالاهای دیجیتال و مخابراتی امروزه حساسیت های فیزیکی بیشتری طلب میکنند، ارسال کالاهای دیجیتال با هواپیما به دلیل عمل کردن به استانداردهای حمل و نقل بین المللی باعث عدم آسیب به بار و سرعت رسیدن محموله به شما می شود. پروسه زمانی حمل هوایی حدود ۳ الی ۴ روز از کلیه کشورها به ایران میباشد که در حمل دریایی حداقل  ۲۵ الی ۴۰ روز برای کشورهای نزدیک و پرتردد به ایران زمان نیاز است.

حمل هوایی گوشی موبایل، تبلت و لوازم جانبی

همانطور که می دانید با رشد تکنولوژی هر لحظه محصولات متنوعی تولید می شود که اکثرا تمایل دارند از آخرین مدل محصولات در دست داشته باشند پس این یک نیاز در بازار ایجاد می کند که واردات کالاهای دیجیتالی در کوتاهترین زمان به دست عرضه کنندگان برسد . از آنجایی که گوشی و تبلت دارای باطری لیتیومی بوده که جزو کالاهای خطرناک می باشد، حمل آن توسط بسیاری از خطوط حمل و نقل ممنوع می باشد. اگر شما هم می خواهید از سایر رقبای خود در عرضه جدیدترین محصولات پیشی بگیرید ، شرکت حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا به عنوان یکی از بهترین گزینه ها شما را در رسیدن به اهدافتان در کوتاه ترین زمان یاری خواهد کرد .

حمل هوایی لپ تاب و قطعات کامپیوتر

امروزه اکثر مشاغل نیاز صد درصدی به لپ تاب و کامپیوتر دارند به طوری که بعد از موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر جزو کالاهای پرمصرف می باشد. شرایط حمل لپ تاب نیز تا حدود زیادی شبیه به موبایل می باشد. از این رو شما می توانید با اطمینان خاطر واردات محصولات خود را به شرکت هیرا که تجربه چندین ساله در حمل و نقل هوایی دارد بسپارید.

حمل هوایی ال ای دی، ال سی دی و لوازم صوتی و تصویری

در عصری زندگی می کنیم که تماشای برنامه های تلویزیونی جزو تفریحاتی شده که اوقات فراغت خود را با آن می گذرانند و برای بیشتر لذت بردن تماشا از محصولاتی استفاده می کنند که کیفیت بالا و ابعاد صفحه بزرگتری داشته باشد با ورود نسل جدید تلویزیون های هوشمند و 3 بعدی، تقاضا هم برای خرید لوازم صوتی و تصویری رشد چشمگیری داشته است. از این رو نیاز به حمل سریع کالا به منظور تامین نیاز بازار، امری حیاتی و ضروری می باشد.


شرکت هیرا آمادگی حمل هوایی کالاهای دیجیتال (لب تاب و قطعات کامپیوتری)، تجهیزات مخابراتی و انواع موبایل را از کلیه کشورها (چین، آلمان، فرانسه، کره جنوبی و آمریکا) به ایران دارد.

می توانید برای واردات بار هوایی خود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا پس از هماهنگی و اعلام هزینه حمل و موافقت شما محموله از درب محل تحویل و پس از حمل در گمرک امام خمینی یا سایر گمرکات بین المللی در ایران تحویل و در صورت نیاز کالا ترخیص و درب محل تحویل شما گردد.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.