Hira-Logo

ارسال بار هوایی

سالانه میلیونها کالا از طریق راه های مختلف هوایی، ریلی، دریایی و زمینی در سراسر جهان جا به جا می شوند. تجهیزات صنعتی، لوازم منزل، مواد خام، لوازم تجاری، لوازم منزل و… شامل این کالاها می باشد که هرکدام از این کالاها بر اساس ویژگیهایی خاص خود مانند وزن و حجم، فاسد شدن، زمان رسیدن، قابلیت حمل و… با یکی از راه های فوق قابل حمل می باشد. هرکدام از این راهها مزایا و معایبی دارند که در این بین حمل و نقل هوایی کالا را می توان یکی از جدیدترین انواع حمل و نقل کالا دانست. در واقع ارسال بار هوایی یکی از سریعترین و امن ترین روش های ارسال بار به سراسر جهان می باشد.

چه موقع از ارسال بار هوایی استفاده کنیم؟

محدودیت بار در هواپیما یکی از مشکلات مهم مسافران و افرادی است که قصد مهاجرت و یا تحصیل در خارج از کشور را دارند.  زیرا اگر مقدار بار از میزان وزن تعیین شده توسط شرکت هواپیمایی به عنوان بار همراه بیشتر باشد، مشمول جریمه اضافه بار می گردد. این مبلغ نسبتا زیاد است و اصلا مقرون به صرفه نمی باشد. مسافران می توانند از امکانات حمل و نقل هوایی کالا استفاده کنند و بدون هیچ محدودیتی، اضافه بار خود را از قبیل لوازم شخصی و ورزشی، مبلمان و لوازم خانه، تابلو و فرش، اسباب بازی و حتی مواد غذایی را از طریق ارسال بار هوایی به کشور مقصد ارسال کنند.

ارسال بار هوایی

 

ارسال بار هوایی دانشجویی

کشورهای اروپایی و همچنین برخی از کشورهای آسیایی مانند مالزی، هند و سنگاپور برای جذب دانشجویان خارجی برنامه های مدرن و ویژه ای ارائه می دهند. اگر شما نیز رویایی تحصیل در خارج را به حقیقت تبدیل کرده و قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، لازم است تا لوازم شخصی خود را نیز با خود ببرید. اما از آنجا که شما تنها مجاز به همراه داشتن 25 الی 30 کیلوگرم بار همراه مسافر هستید، حمل و نقل هوایی بار می تواند انتخابی مناسب برای ارسال بار شما به کشور مقصد باشد.

شرکت حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا برای کمتر نمودن دغدغه شما دانشجویان عزیز، امکانات ویژه ی خود را نظیر مشاوره، اعلام نرخ و ارزیابی بار فریت را به صورت رایگان انجام می دهد تا شما به راحتی قادر به تصمیم درست در مورد حمل بار خود باشید.
برای فریت بار لوازم دانشجویی کافیست با کارشناسان دوره دیده و متخصص شرکت هیرا تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای بازدید و برآورد هزینه ارسال بار هوایی در محل شما حاضر شوند و مشاوره لازم در اختیار شما قرار دهند. پرسنل شرکت هیرا بسته بندی تخصصی کتب درسی ، البسه و دیگر لوازم شخصی شما را در سریعترین زمان و در محل انجام خواهند داد. حمل بار تا فرودگاه ، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه همگی بر عهده شرکت هیرا می باشد.

ارسال بار هوایی مسافری

اگر قصد مهاجرت به یکی از کشورهای خارجی را دارید، مطمئنا تعیین تکلیف لوازم منزل از موضوعاتی است که فکر شما را درگیر خود می کند. از آنجایی که در مورد حمل بار همراه مسافر محدودیت هایی از سوی هواپیمایی وجود دارد و بردن اضافه بار می تواند منجر به جریمه اضافه بار سنگین از سوی هواپیمایی شود، بسیاری از افراد تصمیم به حراج وسایل با ارزش خود می کنند که بسیار آزاردهنده است و بعضا منجر به فروش با قیمت بسیار پایین یا جای دادن وسایل در انباری های اقوام می شود. اما حمل و نقل هوایی کالا می تواند یک راه چاره باشد.

شما می توانید تمامی وسایل خود را شامل (کلیه البسه و لوازم شخصی و ورزشی، مبلمان و میز و صندلی، بوفه و کنسول، سرویس خواب و تلویزیون، ظروف و وسایل آشپزخانه، تابلو و فرش، اسباب بازی و مواد غذایی) را بدون محدودیت خاصی به کشور مقصد حمل کنید. فریت بار مهاجر یکی از خدمات مهم شرکت بین المللی هیرا می باشد. نیروهای متخصص شرکت با متریال های استاندارد، وسایل شما را در منزل بسته بندی کرده و سلامت بار را به شما در کشور مقصد تضمین می دهند. بعد از پایان بسته بندی و اعلام رضایت شما مدارک لازم جهت گمرک اخذ و اقدام به حمل تا فرودگاه می شود و پس از انجام تشریفات گمرکی و اخذ جواز بارنامه حمل با مناسب ترین قیمت انجام خواهد شد.

ارسال بار هوایی تجاری

فریت بار تجاری یا کارگو به ارسال هوایی محموله غیر مسافری گفته می شود که ماهیت تجاری دارند. بازرگانان و تجار ایرانی کالاهایی مانند فرش، تابلو، زعفران، محصولات کشاورزی، خشکبار و …  را به صورت هوایی جهت تجارت به نقاط مختلف دنیا صادر می کنند. اگر چه حمل کالا به سه صورت حمل هوایی، دریایی و زمینی انجام می شود ولی ارسال محموله هوایی به علت سرعت زیاد، قیمت مناسب و امنیت یکی از باصرفه ترین راه های حمل بار تجاری از یک نقطه به نقاط دیگر در جهان می باشد.

در روش حمل دریایی یا حمل زمینی صاحب کالا باید تمامی ظرفیت کامیون، کامیونت یا کانتینر را اجاره کند تا بتواند بار خود را از آن طریق به مقصد ارسال کند. در این صورت اگر بار شما خرده بار باشد، اصلا به صرفه نخواهد بود. زیرا فضای این وسایل برای حمل کالاهای سنگین و با تعداد و حجم بیشتر مناسب است و حمل کالا در مقیاس خرده بار با این وسایل هیچ گونه توجیح اقتصادی ندارد. در ضمن مراحل انجام تشریفات گمرکی جهت فریت بار تجاری نسبت به فریت بار مسافری تفاوت دارد. این عملیات گمرکی در گمرک فرودگاه امام خمینی از قسمت تجاری گمرک آغاز می شود و داشتن کارت بازرگانی الزامی می باشد .

هزینه ارسال بار هوایی

هزینه حمل و نقل بار هوایی با توجه به مقصد متفاوت می‌باشد و البته این نرخ در آژانس های هواپیمایی یکسان نیست. قیمت هر کیلو بار فریت برای مقصدهای مختلف از 1 دلار تا 4 دلار (بسته به وزن و حجم بار ) متفاوت است. ایرلاینها برای مقصدهای مختلف محاسبات مختلفی دارند. آنها همچنین هزینه‌های جانبی بارنامه مانند سوخت و امنیت، تمبر و بارنامه و مالیات جداگانه محاسبه می‌ کنند. عواملی نیز بر قیمت ارسال بار هوایی موثرند که عبارتند از:

  • قیمت ارز
  • داخلی یا خارجی بودن ایرلاین حمل کننده بار
  • کلاس شرکت هوایی ( به سبب نوع و کیفیت خدمات بار)
  • بار ارسالی مسافری باشد و یا تجاری
  • مقصد (روشن است هرچه مقصد دورتر باشد، هزینه بیشتربی را نیز باید پرداخت کنید)
  • وزنی و یا حجمی بودن بار
  • نوع بار خاص، مسلما هزینه یک بار خطرناک و یک موجود زنده با هم متفاوت است.

بهتر است برای کاهش هزینه ارسال بار هوایی حتی المقدور از ارسال کالاهایی با چگالی کم و در تعداد بالا خودداری کنید. همچنین کالا های خود را با حداقل تعداد کارتن بسته بندی کنید و تا می توانید حداکثر وزن بار را در آن جای دهید تا با کم کردن وزن حجمی به بار، قیمت ارسال بار هوایی خود را نیز کاهش دهید. شرکت‌ حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا به شما ارزانترین نرخ حمل به مقصد مورد نظر با امکانات ویژه ارائه می‌دهد.

 

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.