Hira-Logo

 

 

واردات بار هوایی

امروزه بخش بزرگی از واردات کالا به ایران به بازرگانان و تجار ایرانی اختصاص می یابد که با بستن قرارداد با شرکت های تولیدی خارجی و یا اخذ نمایندگی اقدام به وارد کردن کالا از کشورهای چین، امارات، کره، کشورهای اروپایی و گاهی از کشورهای آمریکایی در هر وزنی می کنند.

شرکت حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا افتخار این را دارد تا خدمات پیشرفته  خود در جهت واردات کالا به ایران را به تاجران و بازرگانان از طریق نمایندگی های خود از سراسر دنیا ارائه دهد. خدمات گسترده و سرعت بالا در واردات بار هوایی از امتیازات شرکت هیرا به شمار می آید. تمامی مراحل تحویل از درب محل، بسته بندی و ساخت جعبه چوبی و پالت در محل با ابعاد و وزن بالا ، حمل تا فرودگاه ، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه و حمل هوایی توسط شرکت هیرا انجام می شود. هیرا پاسخگوی درخواست ها و سوالات شما در مورد قیمت واردات هوایی، هزینه واردات هوایی کالا و … می باشد.

نکته: در صورتی که تجهیزات شما یا قطعاتی برای تعمیر به خارج از کشور ارسال شده و یا در پایان پروژه نیاز به عودت محموله به ایران می باشد شرکت هیرا آمادگی حمل و برگشت کالا ، ترخیص و تحویل درب محل یا انبار را دارد.

واردات کالا و مقررات بازرگانی برای واردات بار هوایی چیست ؟

واردات کالا به وارد کردن کالاهایی که در خارج از یک کشور ساخته و یا تهیه شده و از راه ارسال بار هوایی، زمینی و یا دریایی به یک کشور دیگر وارد می گردد، واردات کالا می گویند.

لازمه ی واردات بار به ایران، آشنایی با قوانین تجارتی و مقررات بازرگانی می باشد. اگر می خواهید یک تجارت پر سود را تجربه کنید، باید اطلاعات کاملی از نحوه معاملات تجاری با دیگر کشورها، قیمت واردات هوایی و هزینه واردات هوایی کالا به دست آورید تا حین انجام کار دچار مشکل نشوید. در غیر این صورت زمان و هزینه زیادی را از دست خواهید داد.

قیمت واردات هوایی شامل چه مواردی می شود؟

قیمت واردات هوایی شامل هزینه محصول، بازرسی کیفی، خدمات حمل و نقل، بیمه باربری، هزینه انبارداری، هزینه گمرکی و … می باشد.

اقدامات لازم برای واردات کالا به ایران

  1. در گام اول لازم است لیستی از کالاهای وارداتی خود تهیه کرده و تحقیق کنید ببینید که کالاهای مورد نظر شما، مجاز به ثبت می باشد یا خیر؟ همچنین برآورد کلی از قیمت واردات هوایی شامل حمل ونقل، هزینه های گمرک و … بسیار ضروریست.
  2. در گام دوم قبل از هر معامله ای باید در مورد واردات بار هوایی تحقیق کرده و اطلاعاتی جامع و کاملی به دست آورید.  بهتر است با شرکت خارجی مورد نظر، از طریق ایمیل، فکس، نامه و … یا به صورت کتبی در ارتباط باشید زیرا این ارتباطات کتبی جزو مستندات محسوب شده و در بایگانی شرکت ثبت می شوند.
  3. در گام سوم بعد از کسب ارزیابی قیمت و اطلاعات لازم در نوع کالای وارداتی، حتما از شرکت مربوطه بخواهید تا یک نمونه از کالا را برای شما ارسال کند. بعد از بررسی و تایید کالا درخواست پیش فاکتور را به فروشنده ارائه بدهید.
  4. در گام آخر می توانید سفارش کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.

شرکت هیرا حمل واردات بار هوایی نظیر قطعات و تجهیزات صنعتی مربوط به پروژه های نیروگاهی، راه سازی ، ساختمانی، و غیره را به عهده می گیرد. همچنین شما می توانید واردات کالای دیجیتالی، حیوانات زنده، لوازم پزشکی، محصولات کشاورزی، فرآورده های گوشتی و لباس را به ما بسپارید. در ادامه مطلب بیشتر در این موارد صحبت خواهیم کرد.

واردات کالاهای دیجیتال

امروزه تکنولوژی در جهان با سرعت بالا در حال پیشرفت و دگرگونی می باشد و این سرعت در بعضی از کالاها روز به روز در حال تغییر است. امروزه کالاهای دیجیتال و مخابراتی حساسیت های فیزیکی بیشتری طلب می کنند. ازاین رو حمل هوایی کالای دیجیتال یک گزینه مناسب برای واردات این دسته کالاها به ایران محسوب می شود. زیرا واردات بار هوایی به دلیل عمل کردن به استانداردهای حمل و نقل بین المللی باعث عدم آسیب به بار و افزایش سرعت به رسیدن محموله به شما می شود. پروسه زمانی حمل هوایی از کلیه کشورها، حدود ۳ الی ۴ روز می باشد که در حمل دریایی حداقل  ۲۵ الی ۴۰ روز برای کشورهای نزدیک و پرتردد به ایران زمان لازم است.

فرقی نمی کند شما از خارج از کشورکالا وارد می کنید یا از ایالات متحده آمریکا صادر می کنید ، پیدا کردن یک شرکت مناسب حمل و نقل هوایی مناسب برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. شرکت هیرا آمادگی حمل کالاهای دیجیتال (لپ تاب و قطعات کامپیوتری ) تجهیزات مخابراتی و انواع موبایل را از کلیه کشورها (چین ، آلمان ، فرانسه ، کره جنوبی و آمریکا ) را به ایران دارد.

واردات کالای دیجیتال

واردات حیوانات زنده

سرعت و فاصله زمانی در جابه جایی حیوانات خانگی از مبدا تا به مقصد بسیار مهم است. از این رو ارسال هوایی به دلیل ارائه استاندارهای حمل، انتخابی مناسب برای واردات حیوانات زنده می باشد. حمل هوایی حیوانات زنده خود را به شرکت هیرا بسپارید تا حیوان شما بدون آسیب و با شرایط ایمن و استاندارد از هر کشوری به ایران حمل شود.

نمونه هایی از حمل هوایی حیوانات زنده توسط شرکت هیرا  عبارت است از:

  • واردات سگ نژاد کمیاب از آمریکا به ایران جهت تکثیر
  • واردات اسب های مسابقه از کشورهای حاشیه خلیج فارس به ایران جهت تکثیر
  • واردات سگهای پلیس و هلال احمر از هلند به ایران

واردات حیوانات زنده

واردات لوازم پزشکی

وارد کنندگان لوازم پزشکی، حمل هوایی را به دلیل کوتاهی زمان انتقال و ریسک آسیب پذیری کم برای وارد کردن کالاهای پزشکی حساس و شکستنی انتخاب می کنند.

چنانچه شما نیز قصد ارسال لوازم پزشکی از چین به ایران و ارسال آن از آلمان به ایران دارید، شرکت هیرا با دارا بودن نمایندگی و همکاری مستقیم با خطوط هواپیمایی مختلف، آمادگی خود را جهت حمل از درب آدرس، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه با مناسب ترین قیمت از کشور مبداء و تحویل آن در ایران را اعلام می نماید.

واردات لوازم پزشکی

واردات محصولات کشاورزی

سرعت بالا و متغییر بودن شرایط حمل، عمل کردن به استانداردهای حمل در تمام مراحل بارگیری، حین حمل و تخلیه از مزایای واردات بار هوایی به شمار می آید و می تواند شرایط مطلوبی را برای انتقال محصولات کشاورزی محیا کند. حمل هوایی محصولات کشاورزی این امکان را به شما می دهد تا واردات محصولات کشاورزی خود را در درجه مناسب برودتی و حرارتی حمل و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانید. شرکت هیرا آمادگی حمل کالاهای فاسد شدنی و یخچالی از کلیه کشورها به ایران را دارد.

واردات محصولات کشاورزی

 

واردات فرآورده های گوشتی

فرآورده های گوشتی شامل گوشت گرم و منجمد و محصولاتی شامل (سوسیس، کالباس و گوشتهای فرآوری شده) جزو کالاهای فاسد شدنی در صنعت حمل و نقل می باشد و نیازمند حمل در درجه های مختلف سرمایش هستند. حمل هوایی فرآورده های گوشتی این امکان را ایجاد می کند تا این دسته از کالاها در درجه مناسب برودتی و حرارتی حمل و در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسند.
کشور ایران در مواقع مشخص از سال در جهت تنظیم بازار و برآورده کردن نیاز کشور، اقدان به وارد کردن گوشت می کند. شرکت هیرا آمادگی حمل کالاهای فاسد شدنی و یخچالی از کلیه کشورها (برزیل ، استرالیا) به ایران را دارد.

واردات فرآورده های گوشتی

واردات پوشاک، کیف و کفش

واردکنندگان البسه، پوشاک – کیف و کفش – وسایل و پوشاک ورزشی می توانند جهت حمل و واردات پوشاک خود از کلیه کشورهای اروپایی و چین به مقصد ایران به شرکت هیرا اطمینان کنند.

واردات کالا و تجهیزات صنعتی

واردات تجهیزات صنعتی به عنوان بخش بزرگی از واردات کالا به ایران محسوب می شود که بازرگانان و تجار ایرانی با بستن قرارداد با شرکت های تولیدی خارجی و یا با دریافت نمایندگی از کشورهای چین، امارات، کره، کشورهای اروپایی و گاهی از کشورهای آمریکایی، اقدام به واردات آنها می کنند. شرکت هیرا آمادگی تامین، حمل دریایی و حمل هوایی تجهیزات صنعتی نظیر قطعات و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، قطعات کارخانه ای و ذوب آهن، کالاهای نمایشگاهی، تجهیزات پروژه های نیروگاهی، راه سازی و ساختمانی را به واسطه نمایندگان خود در آمریکا، آلمان، چین و سایر کشورها را دارا می باشد.

شما می توانید واردات تجهیزات صنعتی خود را به شرکت هیرا بسپارید تا بعد از تماس و مشاوره با کارشناسان ما، در اسرع وقت نرخ حمل اعلام و در صورت موافقت هماهنگی جهت دریافت بار از درب محل انجام و پس از حمل به ایران ترخیص و درب محل یا کارخانه محموله تحویل شما گردد.

 

تجار، بازرگانان و وارد کنندگان عزیز جهت هماهنگی، اعلام نرخ حمل، شرایط پذیرش، ترخیص محموله خود با کارشناسان حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا تماس بگیرید تا در اسرع وقت شرایط حمل را به شما عزیزان اعلام کنند. در صورت توافق محموله شما از درب محل تحویل، حمل و در گمرک فرودگاه امام خمینی و یا گمرکات بین المللی ایران تحویل می گردد.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.