Hira-Logo

حمل هوایی فرآورده های گوشتی

در عصری که وقت ارزش بالایی پیدا کرده اکثر افرادی که شاغل هستند از فرآورده های گوشتی در وعده غذایی خود استفاده می کنند تا در وقت صرفه جویی کرده و زمان بیشتری را در حیطه کار صرف کنند. این امر باعث شده تولید فرآورده های گوشتی گسترش یابد و به تبع آن برای عرضه بیشتر نیاز به واردات می باشد.

بهترین راه برای واردات فرآورده های گوشتی

بهترین گزینه برای وارد کردن این گونه محصولات حمل هوایی می باشد زیرا فرآورده های گوشتی یک محصول فاسد شدنی است پس باید در سریع ترین زمان به دست مصرف کننده برسد و باید شرایط محیطی واردات فرآورده های گوشتی کاملا محیا باشد همچون سرمایش و بهداشت و …

فرآورده های گوشتی شامل گوشت گرم و منجمد و محصولاتی شامل (سوسیس ، کالباس و گوشتهای فرآوری شده) جزو کالاهای فاسد شدنی در صنعت حمل و نقل می باشد و نیازمند حمل در درجه های مختلف سرمایش هستند. واردات هوایی این محصولات از طریق هوایی این امکان را ایجاد می کند تا این دسته از کالاها در درجه مناسب برودتی و حرارتی حمل و در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسند.
کشور ایران در مواقع مشخص از سال در جهت تنظیم بازار و برآورده کردن نیاز کشور، اقدام به وارد کردن گوشت می کند. شرکت هیرا آمادگی حمل کالاهای فاسد شدنی و یخچالی از کلیه کشورها (برزیل ، استرالیا) به ایران را دارد. جهت هماهنگی و تهیه مدارک لازم و اعلام نرخ حمل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واردات گوشت و سوسیس و کالباس

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.