Hira-Logo

 

صادرات بار هوایی

صادرات هوایی یکی سریعترین و ایمن ترین راه ها برای ارسال کالا به کشورهای دیگر می باشد. صادرات هوایی به دلیل امکان ارسال به موقع کالا در بین شرکت ها، بازرگانان و تجار کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و منجر به توسعه امر صادرات و صرفه اقتصادی می گردد. صادرات هوایی با وجود امتیازات ویژه سرعت بالا و ایمنی، بسیار پرهزینه است و بیشتر برای صادرات کالاهای حساس و گران قیمت پیشنهاد می شود.

تعرفه صادرات هوایی

صادرات کالا در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال و فرستادن کالا از جایی به جای دیگر چه در داخل کشور و یا از داخل به خارج کشور، که در این مجموعه منظور از صادرات خروج کالا از کشور، مورد نظر است. به مالیات و عوارض کالاهایی که بین کشورهای مختلف داد و ستد می شود، تعرفه می گویند. تعرفه صادرات هوایی کالاها با توجه به نوع کالا، وزن و کشوری که ارسال می شوند، متفاوت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه صادرات هوایی با شرکت حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا تماس بگیرید و با مشاوره رایگان اطلاعات کاملی در مورد تعرفه صادرات هوایی کالاهای مورد نظر خود و نحوه ارسال آنها به دست آورید.

صادرات محصولات کشاورزی

محصولات کشاورزی مانند میوه، سبزیجات و صیفی جات در هنگام حمل از ماندگاری کم و آسیب پذیری بالا برخوردار هستند. از این رو حمل هوایی، انتخابی مناسب برای صادرات آنها می باشد. صادرات هوایی این ویژگی را دارد که هم سرعت حمل و نقل را بالا برده و هم امکانات نگهداری در دماهای مختلف را برای شما محیا کند.

کشور ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی و بهره مندی از خاک حاصلخیز یکی از بزرگترین منابع تولید محصولات کشاورزی در منطقه می باشد.کشورهای حاشیه خلیج فارس که از منابع محدود کشاورزی برخوردارند تمایل بیشتری برای داشتن ایران به عنوان بازار هدف خود نشان می دهند. با توجه به ماندگاری کم و آسیب پذیری بالای محصولات کشاورزی ارسال هوایی محصولات کشاورزی گزینه ای مناسب جهت سالم رساندن محصول به این کشورها است.

چنانچه صادرکنندگان و تولید کنندگان تمایل داشته باشند جهت سرویس بهتر امکان حمل از مراکز استانها یا نزدیک ترین شهر دارای فرودگاه محیا می باشد.کافیست با کارشناسان شرکت هیرا تماس بگیرید تا هماهنگی لازم برای برقراری پرواز چارتری یا سیستمی برای حمل محصولات کشاورزی شما انجام شود.

صادرات محصولات کشاورزی

صادرات دنبلان کوهی

دنبلان کوهی یا همان قارچ ترافل نوعی قارچ با ارزش غذایی بسیار بالاست که در کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی مشتری های بسیار دارد. اگرچه این محصول از ارزش افزوده خوبی جهت صادرات برخوردار است اما به دلیل رویش در زیستگاه طبیعی و برداشت بی رویه و تخریب مراتع در زمان برداشت نیازمند اخذ مجوز صادرات از مراجع ذیربط می باشد.

شرکت هیرا اولین دارنده مجوز صادرات قارچ دنبلان کوهی از استان تهران می باشد. با توجه به سابقه صادراتی و طول عمر پایین این محصول، شرکت هیرا اقدام به بسته بندی مناسب صادرات و مورد پسند مشتریان حاشیه خلیج فارس و اروپایی کرده است. همچنین شرکت هیرا تمامی موارد بسته بندی، تشریفات گمرکی، اخذ مجوز های لازم و مجوز صادرات و به دلیل ماندگاری کم محصول حمل سریع هوایی را به عهده می گیرد.

صادرات دنبلان کوهی

صادرات محصولات دریایی

ارسال هوایی یکی از بهترین ،سریع ترین و ایمن ترین نوع حمل و نقل جهت صادرات محصولات دریایی می باشد. با توجه به فساد پذیری بالای این محصولات و تازه خوری بازار هدف، شرکت هیرا محموله های صادراتی شما را در سریع ترین زمان ممکن به کشور مقصد رسانده و موجبات رضایت شما صادرکنندگان و تولیدکنندگان را برآورده می سازد. شرکت هیرا تمام مراحل بسته بندی تخصصی، تشریفات گمرک و ارسال به صورت هوایی محصولات شما را به عهده می گیرد.

نکته: در صورت نیاز به حمل از مراکز استانها و سایر شهرها کافیست با کارشناسان هیرا تماس بگیرید تا هماهنگی لازم جهت حمل هوایی از نزدیک ترین فرودگاه به شما انجام پذیرد.

صادرات محصولات دریایی

صادرات زعفران و خشکبار

زعفران،خشکبار و خاویار ایران بی نظیرترین تولیدات کشورمان جهت صادرات به کشورهای خلیج فارس، اروپا و امریکا می باشد. از آنجا که این محصولات از ارزش مالی بسیار بالایی برخوردارهستند، بهتر است صادرات زعفران و خشکبار به صورت هوایی به کشورهای دور و نزدیک انجام شود. شرکت هیرا تمامی مراحل خرید، بسته بندی و ارسال کالای شما را به عهده می گیرد و شما با اطمینان خاطر در کشور مقصد تحویل بگیرید.

خرید بهترین محصول سال از بازارهای مربوطه با مناسب ترین قیمت را به عهده کارشناسان ما بگذارید.

  • بسته بندی زیبا ویژه صادرات
  • انجام تشریفات گمرکی و اخذ گواهی و مجوزهای لازم
  • ارسال هوایی کالا با معتبرترین ایرلاین ها و مناسب ترین نرخ حمل

 

صادرات تجهیزات رستوران

رستوران های ایرانی در خارج از کشور برای تهیه مواد غذایی و ملزومات رستوران خود می توانند به ما اعتماد کنند. شرکت هیرا با سابقه همکاری با رستورانها در خارج از کشور (آمریکا،کانادا، استرالیا، اروپا و حاشیه خلیج فارس) تجربه لازم را در تهیه مواد غذایی روزانه آنها شامل (ادویه جات، خشکبار، شیرینی جات، سوهان، گز، باقلوا، زعفران، خلال پسته و بادام، زرشک و گردو) میوه جات و صیفی جات (بادمجان، کرفس، سبزیجات تازه و آماده، انار و هندوانه) و تجهیزات رستورانی شامل (ظروف، سیخ، کباب پز، کباب زن، صنایع دستی و سنتی، تجهیزات و ملزومات سفره خانه سنتی، ترمه، دیگچه مسی و سنگی و سفال، قلیان) را دارد.

کارشناسان این شرکت با حضور در بازارهای مربوطه یا معرفی شده توسط شما کلیه کالاها را بررسی، تهیه و برای شما ارسال می نمایند. همچنین کلیه مراحل ارزیابی، خرید، بسته بندی، تشریفات گمرکی، اخذ گواهی های لازم و ارسال مواد غذایی و تجهیزات رستوران به خارج از کشور توسط این شرکت انجام می پذیرد.

 

صادرات حیوانات خانگی و مزرعه

ارسال حیوانات خانگی و مزرعه به صورت هوایی توسط شرکت هیرا انجام می پذیرد. برای ارسال حیوانات خانگی و مزرعه (دام و طیور – شترمرغ – تخم مرغ نطفه دار – سگ و گربه ) با کارشناسان ما تماس بگیرید. در اسرع وقت مدارک لازم و شرایط حمل و نرخ حمل به شما اعلام خواهد شد.

صادرات حیوانات زنده

صادرات تابلو نقاشی

از نظر هیرا ماهیت ارزشی و هنری هر اثر مهم و حیاتی است. از این رو این شرکت آمادگی این را دارد تا آثار هنری شما را به صورت تخصصی بسته بندی کرده و از طریق هوایی به هر نقطه از جهان که بخواهید، ارسال کند. پس به دور از هر گونه نگرانی و استرسی، ارسال تابلو نقاشی به خارج را به ما بسپارید و در مقصد صحیح و سالم تحویل بگیرید.

نکته : در صورت شرکت در نمایشگاه و گالری های خارج از کشور عودت آثار هنری و تابلو نفیس شما را به ایران را نیز به عهده می گیریم.

صادرات تابلو نقاشی

صادرات کتاب

ایران بزرگترین تولید کننده کتب فارسی در منطقه است و بسیاری از فارسی زبانان و دوست داران زبان فارسی و علاقه مندان به ایران در خارج کشور خواهان کتابهای مختلف فارسی می باشند. صادرکنندگان محترم می توانند جهت حمل و ارسال کتب مذهبی، فرهنگی، درسی، تاریخی ،…. و کلیه کتابهای مجاز به شرکت هیرا اعتماد کنند. ارسال کتاب به خارج با تمام مراحل تحویل از درب محل، بسته بندی، حمل تا فرودگاه، انجام تشریفات گمرکی و ارسال به کشور مورد نظر شما توسط کارشناسان ما نجام خواهد شد.
نکته: نرخ های ویژه و رقابتی جهت ارسال کتاب با اولین تماس برای شما منظور خواهد شد.

 

صادرات تجهیزات صنعتی

صادرات تجهیزات صنعتی از طریق ارسال هوایی هزینه نسبتا بالایی دارد ولی از بسیاری جهات مقرون به صرفه می باشد. سرعت زیاد، قیمت مناسب و امنیت از مزایای مهم صادرات تجهیزات صنعتی از ایران به نقاط مختلف جهان با هواپیما به شمار می آید. شرکت هوایی بین المللی هیرا افتخار این را دارد تا تجهیزات صنعتی شما را در امنیت کامل به خارج از کشور ارسال کند. تمامی مراحل تحویل از درب محل، بسته بندی و ساخت جعبه چوبی و پالت در محل با ابعاد و وزن بالا، حمل تا فرودگاه، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه و ارسال تجهیزات به صورت هوایی توسط ما انجام می شود.

 

صادرات مواد غذایی تازه

ارسال مواد غذایی تازه به خارج از کشور که عمدتا از ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس و بعضا اروپایی انجام می پذیرد شامل میوه و مرکبات، سبزیجات، صیفی جات، انواع قارچ، محصولات کشاورزی تازه و محصولات دریایی (ماهی ،میگو ،لابستر) می باشد.

صادرات و ارسال مواد غذایی به خارج از کشور از طریق ارسال هوایی بسیار مناسب، تضمین شده و مقرون به صرفه می باشد. شما و صادرکنندگان محترم می توانید با اطمینان خاطر کلیه مراحل بسته بندی، تشریفات گمرکی و حمل هوایی را به کارشناسان شرکت هوایی بین المللی هیرا بسپارید. مطمئن باشید کالای شما با کمترین هزینه و بدون آسیب و سریع ترین زمان ممکن در مقصد تحویل شما خواهد شد. قابل ذکر است در صورت نیاز حمل کالای شما از نزدیک ترین فرودگاه به محموله شما با نرخ حمل ویژه و رقابتی انجام خواهد شد.

 

صادرات فرآورده های لبنی

فرآورده های لبنی جزو محصولات مواد غذایی هستند که در کنار میوه و مرکبات، سبزیجات، صیفی جات، انواع قارچ و دنبلان کوهی، محصولات کشاورزی تازه و محصولات دریایی (ماهی، میگو، لابستر) عمدتا از ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس و بعضا اروپایی ارسال می شوند.

سرعت بالا در ارسال کالا به کشورهای مقصد، متغییر بودن شرایط حمل و عمل کردن به استاندارد های حمل در تمام مراحل بارگیری ،حین حمل و تخلیه از مزایای ارسال فرآورده های لبنی به خارج از کشور از طریق هوایی به شمار می آید. اطمینان داشته باشید که کالای شما با کمترین هزینه و بدون آسیب و در سریع ترین زمان ممکن در مقصد تحویل شما خواهد شد.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.