Hira-Logo

ارسال فرآورده های لبنی به خارج از کشور

فرآورده های لبنی جزو محصولات مواد غذایی هستند که در کنار میوه و مرکبات ،سبزیجات و … عمدتا از ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس و بعضا اروپایی ارسال می شوند.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های کشاورزی دامداران کشور به تازگی از صادرات سالانه یک میلیون تن فرآورده‌های لبنی به خارج از کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، سعید سلطانی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های کشاورزی دامداران کشوردر اردبیل افزود: قبل از انقلاب کشور با ۳۶ میلیون نفر جمعیت ۸۰ درصد لبنیات مورد نیاز خود را از خارج وارد می کرد، ولی امروز با ۸۰ میلیون جمعیت نه تنها در واردات وابسته به خارج از کشور نیستیم بلکه سالانه یک میلیون تن انواع فرآورده های لبنی به خارج از کشور صادر می کنیم.

ارسال هوایی فرآورده های لبنی به خارج از کشور

قطعا ارسال هوایی فرآورده های لبنی به خارج از کشور، عاقلانه و مزایای بسیاری دارد. سرعت بالا در ارسال کالا به کشورهای مقصد، متغییر بودن شرایط حمل و عمل کردن به استاندارد های حمل در تمام مراحل بارگیری، حین حمل و تخلیه از مزایای ارسال هوایی فرآورده های لبنی به خارج از کشور به شمار می آید. با این وجود ارسال هوایی می تواند شرایط مطلوبی را برای انتقال و صادرات فراورده های لبنی تازه فراهم کند.

ارسال فرآورده های لبنی به خارج

 

صادرکنندگان می توانند کلیه امور مربوط به صادرات بار خود را به ما بسپارند. مراحل بسته بندی، تشریفات گمرکی و حمل هوایی توسط شرکت هیرا انجام پذیر است. اطمینان داشته باشید که کالای شما با کمترین هزینه و بدون آسیب و در سریع ترین زمان ممکن در مقصد تحویل شما خواهد شد. در صورت نیاز حمل کالای شما از نزدیک ترین فرودگاه به محموله شما با نرخ حمل ویژه و رقابتی انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.