Hira-Logo

فریت بار لوازم دانشجویی

دانشجویان عزیز می توانند برای فریت بار لوازم دانشجویی خود به شرکت های حمل و نقل هوایی مراجعه کنند و از خدمات آنها برای ارسال بار برای دانشجوی خارج از کشور بهترین استفاده را ببرند و با خیالی آسوده سفر خود را آغاز کنند. حمل لوازم دانشجویی و فریت بار لوازم دانشجویی از مهمترین خدمات شرکت حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا می باشد.

بسیاری از جوانان با تصمیم بر ادامه تحصیلات عالیه در خارج از کشور، مطمئنا بزرگترین رویداد زندگی خود را رقم می زنند. آنها لازم است تا برای رسیدن به هدف خود،کارهای زیادی را انجام بدهند که داشتن یک برنامه ریزی مناسب می تواند راه را برایشان هموار کند. بعد از اخذ ویزا، پذیرش در دانشگاه مورد نظر و بلیط سفر، بسته بندی و ارسال وسایل دانشجویان از ایران، مهمترین دغدغه محصلان خارج از کشور می باشد. زیرا آنها نمی توانند به دلیل محدودیت بار در هواپیما و هزینه بالای ارسال اضافه بار دانشجو از ایران، وسایل زیادی را با خود ببرند. از این رو فریت بار به جای اضافه بار بهترین گزینه است.

فریت بار دانشجویی

امروزه دانشگاه های مختلفی در سراسر جهان با تبلیغات در وب سایت های مختلف اقدام به جذب دانشجو می کنند و در مقابل افراد زیادی نیز در دنیا هستند که برای تحصیل در دانشگاه های کشورهای اروپایی و امریکایی تصمیم به مهاجرت می گیرند. در ایران نیز بسیاری از جوانان کشور، رویای تحصیل در بهترین دانشگاه های خارج از کشور را در سرمی پرورانند. بنا بر آمار رسمی، حدود ۳۰ هزار دانشجوی دختر و پسر ایرانی در کشورهای مختلف جهان مشغول تحصیل هستند.

 

چرا فریت بار لوازم دانشجویی؟

معمولا بیشتر دانشجویان تصمیم می گیرند تا به دلایل مختلف تمام وسایل شخصی و لوازم ضروری زندگی را با خود به کشور مقصد ببرند. زیرا آنها برای خرید این وسایل در خارج از کشور بایستی علاوه بر هزینه زیاد، وقت زیادی را نیز برای تهیه آنها صرف کنند. از این رو آنها در هنگام خروج از کشور، بار زیادی را نیز با خود به همراه دارند.

ارسال لوازم دانشجویان خارج از کشور و ارسال اضافه بار دانشجو از ایران را از طریق ارسال بار هوایی ، فریت بار دانشجویی می گویند. با توجه به قوانین شرکت های هواپیمایی، مسافران تنها می توانند یک یا دو چمدان با خود به همراه داشته باشند. بهتر است بدانید که حمل و ارسال کالاهایی که از نظر اندازه ، وزن و حجم بزرگ تر از استاندارد لازم باشند، بدون فریت بار امکانپذیر نخواهد بود. به این نکته توجه داشته باشید که مسافر می تواند به طور معمول تا 25 کیلو گرم بار با خود حمل کند. پس بهتر است قبل از رفتن به فرودگاه، چمدان و ساک دستی خود را وزن کنید تا در حمل آن با مشکلی روبرو نشوید.

نکته مهم: دانشجویان عزیز هزینه های فرودگاهی فریت بار لوازم دانشجویی با میانگین ۱۰۰ کیلوگرم برای ارسال به کشورهای مختلف یکسان نمی باشد. 

 

راهنمای ارسال لوازم دانشجویان به خارج از کشور

  • بسته بندی اضافه بار دانشجو

اولین و شاید مهمترین کار در فریت بار لوازم دانشجویی، بسته بندی آن است. در حقیقت باید در بسته بندی بار هوایی دقت کنند زیرا احتمال آسیب دیدگی لوازم در حین جابه جایی و حمل و نقل وجود دارد و همچنین ممکن است مجبور شوند در فرودگاه مجدد بسته بندی را تغییر دهند که این کار منجر به زمان و هزینه اضافی می شود. شرکت حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا تیمی با نیروی متخصص و افراد کار آزموده و مجهز به لوازم بسته بندی مناسب به محل بار شما اعزام می کند تا تمامی کالا ها و لوازم شخصی شما دانشجویان عزیز مانند ظروف، البسه، کتاب و… را به صورت دقیق و اصولی بر اساس استاندارد جهانی بسته بندی کنند و برای اطمینان لوازم بسته بندی شده را درون کارتن های مخصوص قرار می دهند. بهتر است قبل از آمدن نیروهای شرکت هیرا، یک لیست از اقلامی را که می خواهید در فریت بار لوازم دانشجویی قرار بگیرد، آماده کرده و بر طبق ضرورت، دسته بندی کنید. البته کالاهایی هم هستند که جزو کالاهای ممنوعه می باشند و ارسال آنها از طریق فریت بار ممکن نیست.

  • حمل و نقل و ارسال بار به فرودگاه

شرکت بعد از انجام مراحل بسته بندی، در نهایت بار را برای انجام کارهای تشریفاتی و گمرکی در جهت صدور بارنامه به فرودگاه امام خمینی ارسال می کند.

  • صدور بارنامه و ارسال بار دانشجو به کشور مقصد

در مرحله پایانی بارنامه صادر می شود و هزینه فریت بار لوازم دانشجویی توسط دانشجو پرداخت می گردد و بار به مقصد دانشجو ارسال می شود .

 

چه کالاهایی در فریت بار لوازم دانشجویی ممنوع است؟

بر اساس قوانین و مقررات گمرک، ارسال هرگونه سیالات در فریت بار لوازم دانشجویی کاملا ممنوع می باشد بنابراین بهتر است شما دانشجوی محترم مایعاتی نظیر شربت، آب لیمو، غذاهای آبکی و همچنین محصولات نفتی، نوشیدنی های الکی و …  را در بسته بندی بار هوایی خود قرار ندهید. زیرا ارسال آنها امکان پذیر نمی باشد و شما جز هدر دادن وقت در گمرک کاری از پیش نخواهید برد. همچنین علاوه بر مایعات از قرار دادن لوازمی از قبیل تجهیزات نظامی، مواد محترقه، ورق های بازی پاسور،عطر, ادکلن، شامپو، لاک و لوازم آرایشی نیزدر فریت بار لوازم دانشجویی خودداری کنید. البته شما می توانید این وسایل را در ساک شخصی خود قرار داده و با خود به هواپیما ببرید. از آنجا که این گونه وسایل وزن و جای زیادی نمی گیرند، حمل آنها نیز راحت است.

 

از آنجایی که عمدتا دانشجویان منابع مالی محدودتری برای اعزام و اقامت در کشور مقصد دارند ، حمل و نقل هوایی بین المللی هیرا توانسته با ارایه راهکارهایی هزینه های حمل و تشریفات گمرکی این دسته از مشتریان را کاهش داده تا کمکی بس ناچیز در جهت بالاتر بردن سطح علم و دانش هموطنان جویای علم داشته باشد و به منظور آسایش و راحتی شما برای ارسال اضافه بار دانشجو از ایران تمامی خدمات مشاوره و بازدید، ارزیابی بار فریت و ارایه قیمت را به صورت حضوری و رایگان انجام خواهد داد.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.