Hira-Logo

صادرات تجهیزات صنعتی

در دنیای امروز تنها کشورهای خارجی نیستند که در زمینه تکنولوژی و طراحی و تولید تجهیزات صنعتی پیشرفت روزافزونی داشته اند بلکه شرکت های بسیاری در ایران عزیزمان نیز در این زمینه بسیار پیشرفت کرده اند و توانسته اند با طراحی و تولید تجهیزات صنعتی مدرن، برخی از بازارهای جهانی را در کشورهای مختلف از آن خود کنند.

مزایای صادرات تجهیزات صنعتی از طریق ارسال بار هوایی

مطمئنا صادرات تجهیزات صنعتی از طریق ارسال هوایی نسبت به ارسال بار از طریق زمینی و دریایی، مزایای بیشتری دارد. گرچه ارسال تجهیزات صنعتی از طریق هوایی هزینه نسبتا بالایی دارد ولی از بسیاری جهات مقرون به صرفه می باشد. سرعت زیاد، قیمت مناسب و امنیت از مزایای مهم صادرات بار هوایی به نقاط مختلف جهان به شمار می آید.

شرکت هیرا حمل هوایی قطعات و تجهیزات صنعتی مربوط به پروژه های نیروگاهی ، راه سازی ، ساختمانی ، و غیره را به عهده می گیرد.

ارسال هوایی تجهیزات صنعتی

تمامی مراحل تحویل از درب محل ، بسته بندی و ساخت جعبه چوبی و پالت در محل  با ابعاد و وزن بالا ، حمل  تا فرودگاه ، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه و حمل هوایی توسط شرکت هیرا انجام می شود. در صورتی که تجهیزات شما یا قطعاتی برای تعمیر به خارج از کشور ارسال شده و یا در پایان پروژه نیاز به عودت محموله به ایران می باشد ما آمادگی حمل و برگشت کالا، ترخیص و تحویل درب محل یا انبار را دارا هستیم.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.