Hira-Logo

صادرات زعفران و خشکبار

همه ما ایرانیان با زعفران و خواص شگفت انگیز آن آشنا هستیم و می دانیم زعفران طلای سرخ ایران است و چقدر ارزشمند است در اکثر کشور ها از گل زعفران برای درمان آسم، تقویت معده و به عنوان اشتها آور استفاده می شود. خشکبار نیز چندین سال است در سبد غذایی به آن توجه ویژه ای می شود و به عنوان میان وعده ای مغذی از آن استفاده می شود و خواص آن بر هیچکسی پوشیده نیست من جمله بر رشد و تقویت هوش و سلامت بدن کودکان.

صادرات زعفران، خشکبار، خاویار با ارسال هوایی

زعفران، خشکبار و خاویار ایران بی نظیرترین تولیدات کشورمان جهت صادرات به کشورهای خلیج فارس، اروپا و امریکا می باشد. از آنجا که این محصولات از ارزش مالی بسیار بالایی برخوردار هستند، بهتر است این محصولات به صورت هوایی به کشورهای دور و نزدیک ارسال شوند. در صادرات زعفران و خشکبار نوع بسته بندی و کیفیت آن ها بسیار مهم است در نتیجه حمل هوایی بهترین گزینه میتواند باشد زیرا در کمترین زمان و با بهترین شرایط صادرات هوایی انجام می پذیرد.

شرکت هیرا تمامی مراحل خرید، بسته بندی و ارسال کالای شما را به عهده می گیرد و شما با اطمینان خاطر در کشور مقصد تحویل بگیرید. خرید بهترین محصول سال از بازارهای مربوطه با مناسب ترین قیمت را به عهده کارشناسان ما بگذارید.

  1. بسته بندی ویژه صادرات و مورد پسند مشتریان شما
  2. انجام تشریفات گمرکی و اخذ گواهی و مجوزهای لازم
  3. ارسال هوایی کالا با معتبرترین ایرلاین ها و مناسب ترین نرخ حمل

تمامی مراحل توسط کارشناسان شرکت هیرا و بدون واسطه انجام خواهد شد که تاثیر به سزایی در قیمت تمام شده برای شما و محصولی مورد پسند مشتریان شما قرار خواهد گرفت. سعی ما بر این است که رابطه شما و مشتریان در هر کشور دنیا ماندگار و افتخار آفرین باشد.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.