Hira-Logo

ارسال مواد غذایی تازه به خارج از کشور

ارسال محصولات غذایی تازه به خارج از کشور از جمله دسته های ارسالی محسوب می شود که به طور روز افزون در حال افزایش می باشد. زیرا امروزه بیشتر مصرف کنندگان دوست دارند تا تقریبا به تمام مواد غذایی مختص هر زمان از سال و حتی مواد غذایی تازه تولید شده در کشورهای دیگر نیز دسترسی داشته باشند. به عبارتی اشتیاق و علاقه مصرف کنندگان برای دسترسی به تمام انواع غذاهایی که در طول سال موجود می باشند، تمام نشدنی است.

ارسال محصولات مواد غذایی تازه به خارج از کشور که عمدتا از ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس و بعضا اروپایی انجام می پذیرد شامل میوه و مرکبات، سبزیجات، صیفی جات، انواع قارچ، محصولات کشاورزی تازه و محصولات دریایی (ماهی، میگو، لابستر) می باشد.

ارسال هوایی مواد غذایی تازه به خارج از کشور

ارسال محصولات غذایی تازه به خارج از کشور از طریق ارسال هوایی بسیار مناسب، تضمین شده و مقرون به صرفه می باشد. از ویژگی های حمل هوایی توسط هواپیما در حمل و نقل بین المللی، سرعت رسیدن کالا به کشورهای مقصد، متغیر بودن شرایط حمل و عمل کردن به استاندارد های حمل در تمام مراحل بارگیری، حین حمل و تخلیه می باشد و همین ویژگی شرایط مطلوبی را برای انتقال و صادرات مواد غذایی تازه محیا می کند.

ارسال هوایی مواد غذایی

شما و صادرکنندگان محترم می توانید با اطمینان خاطر کلیه مراحل صادرات بار هوایی، بسته بندی، تشریفات گمرکی و ارسال را به کارشناسان شرکت هوایی بین المللی هیرا بسپارید. مطمئن باشید کالای شما با کمترین هزینه و بدون آسیب و سریع ترین زمان ممکن در مقصد تحویل شما خواهد شد.
*در صورت نیاز حمل کالای شما از نزدیک ترین فرودگاه به محموله شما با نرخ حمل ویژه و رقابتی انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت هیرا فرابر افق میباشد.